Učitelé italštiny v Praze 4

Vyberte si vhodného učitele italštiny podle jeho doporučení od studentů, místa výuky a nabídky kurzů, ve kterých učí. Využijte kontaktního formuláře ke zjištění dostupnosti lektora. Pokud bude lektor k dispozici, domluvte si náslechovou hodinu.

Fosca Di Gabriele

lektorka italštiny, se kterou si italštinu prostě musíte zamilovat

rodilá mluvčí italštiny
„Učení je pro mě ideální chvíle, kdy se můžu podělit o své kořeny, srdce… a taky slunce své země! Se studenty ráda hraju hry, tak trochu je provokuju i hraju „divadýlko“, abychom probudili emoce, kterých italština dokáže být plná. Na hodinách se společně učíme, smějeme, a hlavně se do tohoto krásného a živého jazyka spolu zamilováváme.“

Alma Camassa

lektorka italštiny, která má lekci promyšlenou od A do Z

„Věřím, že lekce by měla být především o studentovi. Student by měl sám řídit pokroky, které v jazyce dělá, a lektor by mu při tom měl být průvodcem, který mu dodá potřebné nástroje a materiál. Můj cíl je umožnit studentům kontakt s jazykem hned od samého začátku. Pomocí vhodných napůl autentických materiálů a hravých metod se snažím vytvořit prostředí, ve kterém se bude student cítit v jazyce v pohodě, začne jím mluvit a postupně bude moci objevovat, jak funguje gramatika a slovní zásoba.“

Martin Kopecký

pohodový lektor polyglot

„Na učení ostatních mám nejraději to, že mohu předávat své znalosti dál. Zároveň si díky tomu a především díky zpětné vazbě a dotazům studentů sám prohlubuji své znalosti.
Co se týče mého stylu, ten se snažím přizpůsobit konkrétním potřebám studentů, ale nejraději mám, když se studenti co nejvíc zapojují, ať už do konverzace nebo třeba při pátrání po významu nových slovíček a gramatických pravidel.“

TIP Na oborovém portálu Jazykovky.cz najdete: Jazykové kurzy > Jazykové kurzy italštiny | Jazykové kurzy Praha > Kurzy italštiny Praha

Radka Malá

lektorka angličtiny a italštiny, se kterou se lekce stanou nejoblíbenějším dnem v týdnu

„Nejvíc mě na učení baví pozorovat, jak se díky mně můj koníček-cizí jazyky stává zábavou i pro ostatní. Navíc je výuka kreativní práce, ráda vytvářím vlastní materiály, aby byly hodiny pokaždé jiné a studenti i já jsme se na ně těšili. Při výuce často používám videa a moderní technologie – trávíme s nimi každý den, tak proč se jim vyhýbat v hodinách? Úplně nejlepší odměnou pro mě ale je, když mi studenti řeknou, že díky naší hodině mají vždy hezčí den.“